نیلوفر خوش‌خلق
نوشته شده توسط : پلیکا

جینگو (۱۳۹۲) اختاپوس (۱۳۹۰) قلاده‌های طلا (۱۳۹۰) قفس طلایی (۱۳۸۹) دایره زنگی (۱۳۸۶) اگه می‌تونی منو بگیر (۱۳۸۵) چند روز بعد (۱۳۸۵) سنگ، کاغذ، قیچی(۱۳۸۵) آتش‌بس (۱۳۸۴) آرامش در میان مردگان (۱۳۸۴) به آهستگی (۱۳۸۴) بوی بهشت (۱۳۸۰) مانی و ندا (۱۳۷۹) مونس (۱۳۷۹). ما سال‌ها روزگار خوشی را کنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد، چرا که اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می‌خواهد زندگی با آرامش را تجربه کنیم. نیلوفر خوش خلق کیست؟ در این بخش نگاهی داریم به زندگی و بیوگرافی نیلوفر خوش خلق همسر دوم بازیگر و خواننده محبوب کشور امین حیایی و فرزندش از همسر اول.

روزگار جوانی نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی است که طی سال‌های ۱۳۷۸-۱۳۷۷ تولید و از شبکه تهران پخش شد. وی متاهل است و اولین بار با امین حیایی به عنوان همسر دوم با ایشان ازدواج کرد و با پسر امین حیایی به نام دارا زندگی سه نفره خود را شروع کردند. اما امین حیایی با انتشار کلیپی به این شایعه ها خاتمه داد و اعلام کرد دارا فرزند امین حیایی و همسر اولش مونا بانکی پور است. امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده‌اند. اینک نیلوفر خوش خلق در کنار امین حیایی و پسرشان دارا زندگی بسیار رمانتیک و آرامی را در شمال شرق تهران سپری می کنند.

ازدواج نیلوفر خوش خلق با امین حیایی حاشیه های زیادی داشت به این دلیل که دارا فرزند نیلوفر خوش خلق است و….   خیلی‌ها تصور می‌کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. زندگی نامه نیلوفر خوش خلق، بیوگرافی امین حیایی، بیوگرافی دارا حیایی، بیوگرافی مونا بانکی پور. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت کرد. نیلوفر خوش خلق کار بازیگری را از سال ۱۳۷۷ و با بازی در سریال روزگار جوانی آغاز کرد.

 

پارس ناز پورتال

اتفاقی نمی‌افتد تا وقتی بلد نیستی موج به تو می‌زند و پرتت می‌کند، می‌روی زیر آب و فکر می‌کنی، حالا خفه می‌شوی اما کافی است موج‌سواری یاد بگیری، آن وقت هیچ موجی نمی‌تواند تو را بیندازد. پیش امده که مدت یک ماه امین شب کار بوده و صبح امده خانه و خوابیده و بعد بلند شده – دوش گرفته – لباس عوض کرده و باز رفته – طبیعی است که در چنین زمان هایی ما دور شویم. نیلوفر خوش خلق : یکی از چشم اندازهای مان این است که بتوانیم دو تایی برویم یک جایی و با هم در یک مزرعه زندگی کنیم چون هر دو یمان واقعا عاشق حیوانات و طبیعت هستیم. نگاهی بر زندگی عاشقانه امین حیایی و نیلوفر خوش خلق ،امین و نیلوفر تو را یاد ۲ رفیق خردسال می‌اندازند که بازی‌هایشان، خنده و حتی گریه‌هایشان با هم است!.

ایا می توانید چشم اندازی از زندگی پیش رویتان به ما بدهید ؟ مثلا بگویید تا ۲ سال اینده می خواهیم در فلان نقطه ایستاده باشیم و فلان کار را کرده باشیم و …. (چشمک می زند ) زنم در خانه جذبه دارد! بعضی وقت ها مامانم می شود و دعوایم می کند – اساسی ! بعضی وقت ها هم من بابا می شوم و دعوایش می کنم. من هیچ وقت تک خور نبوده ام (می خندد) قبول کن که اگر قرار بود دنبال پول باشم خیلی کارهای بهتری می توانستم انجام دهم و پول دربیاورم. همین که یک ساعت را با آنها بگذرانید، کافی است تا قاپتان را بدزدند و زیبایی یک زندگی مسالمت‌آمیز و متفاوت را به رخ‌تان بکشند. تا به حال شده به هر دلیلی به همدیگر گیر کنید ؟ یعنی برنامه هایتان با همدیگر تداخل پیدا کند و مانع روال زندگی طرف مقابل شود ؟.

وقتی یک اتفاق می افتد من همیشه با خودم می گویم – وای نیلوفر این چه کاری بود که کردی ؟ برای همین سعی می کنم سریع عذرخواهی کنم. – فکر نمی کنید بخشی از این حس تان به این دلیل است که به نسبت بقیه زن و شوهرها از همدیگر به واسطه نوع کارتان دور هستید ؟. نیلوفر : می توانم من از تو یک سوال بپرسم ؟ – بپرس ! نیلوفر : شما در امین من چیزی غیر از حس برانگیختن تحسین می بینید ؟. فکر نمی کنید سرعت زندگی تان خیلی بالاست ؟ از دور که می بینیم فکر می کنیم که این دو نفر کی وقت می کنند با هم خلوت کنند ؟. وقتی در خانه باشیم در هر نقشی فرو می رویم ! (می خندد) من دیگر در خانه – امین حیایی بازیگر نیستم – امین شوهر نیلوفرم.

امین : من دیگر ! به خاطر نیلوفر کوتاه می ایم ! نیلوفر : امین دعوایمان می شود ها ! (می خندد) اما واقعا امین صبور تر است.

زندگی آنلاین؛ مجله اینترنتی سبک زندگی

در سال 1380 نیلوفر خوش خلق و امین حیایی ازدواج کردند، امین حیایی قبل از این ازدواج  با  مونا بانکی پور ازدواج کرده بود که با داشتن یک پسر بنام دارا حیایی از همسرش جدا شده بود که نیلوفر خوش خلق رابطه بسیار خوبی با دارا حیایی دارد. نیلوفر خوش خلق درباره امین حیایی این طور می گوید: خیلی‌ها تصور می‌کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. جالب است بدانید که نیلوفر در ابتدای ازدواج شان، خیلی به همسرش وابسته بوده طوری که تنها پیشنهاد بازی هایی را قبول می کرده که امین نقش مقابلش باشد!. امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده‌اند.

اولین فیلم نیلوفر خوش خلق روزگار جوانی بود که در سال ۱۳۷۷ نمایش داده می شد و امین حیایی هم در آن بازی می کرد.  کافی شاپی است که خوش خلق به همراه شریکش در لواسان راه اندازی کرده و با رسیدگی به آن حسابی سرگرم شده. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت کرد. نیلوفر خوش‌خلق زاده ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان بازیگر ایرانی و همسر امین حیایی است. منطقه‌ای خوش آب‌ و هوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه داشته باشند.  صمیمی ترین دوست نیلوفر خوش‌خلق در بین هنرمندان سحر ولدبیگی می باشد. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1379 با فیلم مونس آغاز کرد.

کیک های کافه وانیل، خانگی است و کیفیت و دیزاینی مثل زدنی دارد.

بیوگرافی “نیلوفر خوش خلق”

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق تصمیم گرفتند که‌در اطراف تهران زندگی کنند و به‌همین خاطر لواسان را انتخاب کرده‌اند. در پانزدهمین جشنواره‌فیلم فجر نامزد دریافت جایزه‌بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه‌.  در سال 1371 بازیگر یک تئاتر کودکان به‌کارگردانی ثریا قاسمی بود. او همسر امین حیایی است و دارای یک فرزند پسر به‌نام دارا میباشد. این کار یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که‌با نگاهی طنز به‌روابط میان انسان ها در خانواده‌و اجتماع نگاه‌می‌کند در واقع نگاهی شیرین به‌رویدادهای روزمره‌انسان ها در جامعه‌دارد.

نیلوفر خوش خلق و همسرش امین حیایی در سریال نوروزی «خوب ، بد ، زشت» به‌کارگردانی منوچهر هادی ، تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی در مقابل هم به‌ایفای نقش پرداختند. امین حیایی نقش پسری به‌نام بهادر را بازی میکند که‌عاشق یک دندانپزشک (نیلوفر خوش خلق) میشود.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: